torsdag 5 december 2013

Rustad för vintercykling

Ingen träning idag heller. Tredje vilodagen den här veckan, herregud vilken slöfock jag har gått och blivit alltså! Hade väl inte riktigt planerat så här mycket vila, men en del vila stod ändå på schemat för att komma fräsch till velodromtävlingen på lördag. Det enda cykelrelaterade idag var att jag svängde förbi Cykelcentrum och hämtade ut min nyservade cykelcross. I stort sett alla slitdelar är bytta och det åkte på en ny styrlinda. Lite roligare med en röd än en svart tycker jag. Ganska cool look nu, men inte lika coolt som Robbans rosa styrlinda – så klartJ!


Den här veckan blir det fokus på velodrom, men från och med nästa vecka ska jag se till att komma igång med vinterdistans så att jag bygger upp skaplig uthållighet till mitt och Staffan Gran Canaria-läger i början av januari. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar