torsdag 6 mars 2014

Skitben

Jag önskar att jag kunde berätta om 6h distans, genomgående lysande ben och strålande solsken exakt hela rundan. Nu blev det inte riktigt så. Passet kortades ned till 4.15, påkarna var bedrövliga och vädergudarna var på omväxlande humör.

Dessa var urusla idag...

Henke var riktigt stark

Kan väl bara konstatera att gårdagen var tuff mot benen, det tog att dra trösklar och ta långa förningar. Idag var det så dåligt att en fet tysk med utåtpekande knän och gubbkadens hade kunnat hoja ifrån mig. Det hela påverkade även inställningen, tappade lite lusten och uppför var det mer fokus på att det vore skönt med massage istället för att kämpa.

Fikat var det mest positiva med dagens runda

 Cykelbrännan hittills 


Efter obligatorisk fika var det av hemåt Alcudia och väl hemma, efter lite energipåfyllning, blev det en vända i gymmet med övningar för bål, rygg och axlar. Imorgon tror jag att benen ska vara med mig bättreJ!

Hade gymmet helt för själv


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar