tisdag 4 februari 2014

Halvvägs

Då har jag plockat bort tre kilo på en månad, varav två kilo på GC och ett kilo här hemma. Tänkte försöka minska lika mycket till så är halvvägs nu. Kommer inte behöva rådeffa på hemmaplan eftersom jag räknar med att kunna plocka en del nere på Mallis av att dunka 60h träning. Nästa vecka, min hårda träningsvecka, tänkte jag faktiskt äta helt normalt för att kunna maxa träningen. Tror att det skulle vara för tufft att dra 17-18 träningstimmar och samtidigt ligga på dagligt energiunderskott, som upplagt för besvikelse och bonkningar de luxe… Förhoppningsvis börjar venerna på låren träda fram snart, det är nämligen ett tecken på att tävlingsformen börjar infinna sigJ.

Morgonens träning bestod av överkroppspass i gymmet med Rexan. Bra och sporrande med sällskap! Det perfekta är när man kör samma övningar och är ungefär lika starka. Tävlingsmänniska som jag är så kan jag alltid trycka lite till om det behövs. Gör han 8 reps ger jag mig fan på att klara 9 repsJ!

Gympasset
5 set TRX – superset – dips
5 set viktrotationer – superset – chins
3 set frivändningar

TRX - bästa redskapet för bålträning

Inte lika stark som under fornstora dagar, men känns ändå helt okej med en 7a på 30 kg i dipsen

Nu är det dags att paragrafrytta, KommunL - jippie! Jaja, kan i alla fall se fram emot kvällen som spinningledare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar