torsdag 14 november 2013

Kvällens TV-tips

Jag mår klart bättre idag, nu har både febern och huvudvärken släppt, så imorgon blir det jobb och en sväng i gymmet. Skönt att det endast var tillfälligt! Som träningsälskare är det riktigt segt att inte kunna få kickarna som det innebär att utmana kroppen på sina pass.

Idag blir det dock ingen träning. Kvällen kommer att spenderas i TV-soffan och jag vill passa på att slå ett slag för ett av mina absoluta favoritprogram: ”I huvudet på Gunde Svan”. Jag gillar inte bara programmet för att Gunde råkar vara dalmas. Han har, med sin fantastiska idrottsbakgrund, en otrolig förmåga att identifiera sig med och ställa rätt frågor till atleterna som han utmanar. Dessutom är det skoj att se vilken enorm tävlingsmänniska Gunde Svan är. Där ligger till och med jag i läJ!


Klockan 20.00 på TV4 är det som gäller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar