söndag 2 februari 2014

Läger inbokat

Det har väl inte känts klockrent med vinterdistans här hemma efter två veckor nere i värmen på Gran Canaria. Nu behöver jag i alla fall inte stå ut så jättelänge här innan det är dags för läger utomlands igen. De två första veckorna i mars har nämligen jag och Daniel Lindgren bestämt oss för att dra till Mallorca.

Mallorca är verkligen en ö jag älskar. Dock har jag aldrig cyklat där tidigare. Jag har nog varit där 3-4 gånger, men på den tiden hade jag inte upptäckt landsvägscyklingen. Det kommer bli liknande upplägg som på Gran Canaria, dvs. mestadels mängdträning, men kommer även lägga in en del intervallbaserat såsom spurter, trycka på i backar, etc. i och med att det endast återstår en månad till tävlingssäsongen då.


Jag längtarJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar