fredag 7 mars 2014

Längst - hittills

Sådärja var dagens känsla på distansen. Klart bättre ben än igår och dessutom kalasfint väder gjorde det riktigt härligt att avverka 6h distans. Detta var lägrets längsta pass, men det lär endast stå sig till imorgon då jag planerar att trycka drygt sju timmar innan det är dags för vilodag på söndagJ

I och med att Robban blir snabb(are) av Red Bull tänkte jag att det kan vara något för mig också!

Häng med på spurt! Fick låna ett par glasögon idag som man kan filma med

Kände mig rätt fräsch efter 4,5h så bestämde mig för en repa uppför Coll de sa Batalla innan jag rullade tillbaka till Alcudia

Efter Coll de sa Batalla är det många som unnar sig en gofika

Mycket käk till middag och även ett glas vitt till maten. Vart ska detta sluta; kommer jag bli wild and crazy efter vinet och vilja dra in till Magaluf för party natten lång!? Alkohol tar ju onekligen mer efter att man tränat i sex timmar...

Alltid smarrigt att avrunda middagsbuffén med glass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar